- EMOCIONÒMETRE: posem la nostra foto segons el nostre estat d'ànim. Ho fem durant el dia, sobretot si ha passat alguna cosa que ens dóna peu a parlar-ne.
- A PARTIR D'UN CONTE: la Roser ens ha explicat un conte i havíem de relacionar què passava amb les imatges d'uns nens on mostraven diferents expressions segons les seves emocions.
- MEMORI DE LES EMOCIONS: hem aprofitat les imatges del conte per jugar al memori. Quina cara posem quan estem tristos, contents...
- SENSACIONS CORPORALS: hem treballat les sensacions que es produeixen en el nostre cos diferents tipus de massatges. Explorant el nostre esquema corporal a partir dels desplaçaments de diferents animals. Hem gaudit de sensacions agradables i així també hem treballat el nostre benestar emocional (hem pogut expressar sentiments i emocions).
- M'AGRADA/NO M'AGRADA: continuem treballant l'expressió de sensacions agradables (o no). M'agrada? No m'agrada? Em molesta? Em tranquil·litza? Em fa pessigolles? Em fa riure? Expressem com ens sentim quan rebem certs estímuls i aprenem a dir què vull i què no.
- ENS FEM MASSATGES: Al llarg d'aquestes tres últimes sessions, hem gaudit de les sensacions al propi cos. Hem pres consciència d'on comença i on acaba, proporcionant-nos seguretat, benestar, alliberant tensió, facilitant l'expressió de les emocions i divertint-nos amb els companys!
- EL PONT:
Avui a educació emocional, hem treballat una situació de maneres diferents: ens enfrontem o col.laborem?
En el vídeo, quatre animalons, es disposen a creuar un pont estret. Ells mateixos, acaben sent un obstacle per l'altre! Cóm podran creuar? Ens posem a la pell dels protagonistes i vivenciem la situació.
Resolem els conflictes amb respecte, diàleg i arribant a acords!
DESCOBRIM I EXPERIMENTEM AMB LES EMOCIONS: el Pepitu estava dormint. L'hem despertat de dins de la bossa i... Ooohhhh! S'havia oblidat de possar-se la cara i no hi veia! I l'havíem d'ajudar 🤭
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada